ÚVOD > GRAFICKÉ PRÁCE

De'Longhi Group - značky De'Longhi, Kenwood, Braun

INZERCE, POS, IN-STORE, EXPO | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP, VIZUALIZACE, LOKALIZACE (CZ, SK, HU)
Poslední velká jízda. 11 let s De'Longhi Group. DreamJob, ale já chci do grafického důchodu.
Vše se přesouvá do on-line, a náš čas, éra "papírových" grafiků, pomalu končí...


De'Longhi


Kenwood


Braun

MTS akademie

LOGO, VIZUÁLNÍ IDENTITA, BRANDBOOK, BANNERY PRO PPC KAMPAŇ, MERKANTIL | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP (CZ)

O MTS akademii píšu zde.

Deva

PACKDESIGN, NPD* | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP, VIZUALIZACE (WORLDWIDE)

Poslední nový klient před rozhodnutím odejít do grafického důchodu. Krátká, ale intenzivní spolupráce.

Danone

PACKDESIGN, NPD* | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP, VIZUALIZACE (CZ, SK) 

99 % práce tvořili grafické koncepty NPD* (new product development - viz vysvětlivka na konci stránky). Ty bohužel z důvodu obchodního tajemnství nemůžu prezentovat. Alespoň pár ukázek obalů, které jsem připravoval do tisku.

Opavia

PACKDESIGN, NPD*, INZERCE, POS | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP, VIZUALIZACE (CZ, SK) 

99 % práce tvořili grafické koncepty NPD* (new product development - viz vysvětlivka na konci stránky). Ty bohužel z důvodu obchodního tajemnství nemůžu prezentovat. Alespoň pár ukázek obalů, které jsem připravoval do tisku. 

Globus

PACKDESIGN, NPD* | GRAFICKÝ DESIGN, SAZBA, DTP, VIZUALIZACE (CZ)

V průběhu asi 10 let prošlo pod mýma rukama téměř celé portfolio produktů privátních značek Globusu:
Dobrá kvalita, Korrekt a Globus.


Starší práce

Doba, kdy se archiv vypaloval na cédéčka a korektury zasílali faxem :) Namátkou v abecedním pořadí:
CZ: Apetito, Akvária Ante, Atlantik, AQS, Cebiosys, Chilli-Chilli, Dermacol, Group 4 Falck, KRD, Rust (Gambrinus, Radegast), T-Mobile Arena  |  SK: Pepsi, Seagram Slovensko (Absolut, Chivas Regal, Four Roses, Martell, Passport Scotch, Red Bull, Sandeman), Košický maratón, VSŽ, Wagon Slovakia ...

*NPD (new product development) = příprava nových grafických ideí, vizualizace možných nových příchutí, nového způsobu balení (změny materiálu, tvaru obalu, nebo skupinového balení), testování nových způsobů výroby (změna tvaru produktu), vizualizace pro cenotvorbu (% navíc, minibalení, XXL balení, multipacky apod.), mockupy pro shelftesty (zkoumání, jak bude produkt vypadat v regálu), B2B nabídky pro partnery a jiné grafické podklady pro rozhodovací potřeby managementu značky.

ÚVOD > GRAFICKÉ PRÁCE